FAQ's

Hoofdcategorie: Bestelling
  1. Bij wie kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?
  2. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
  3. Ik ben er niet zeker van of mijn bestelling is aangekomen. Wat kan ik doen?
  4. Kan ik artikelen in de winkelwagen verzamelen en de bestelling later versturen?
  5. Waarom kan ik alleen via internet bestellen en niet via telefoon of fax?
  6. Zijn de artikelen in de online shop direct verkrijgbaar?

Bij wie kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?

Onze klantenservice staat u graag bij vragen over uw bestelling ter beschikking. Hier vindt u onze contact gegevens.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling heel eenvoudig onder "mijn bestelling" annuleren. Ook kunt u dit per fax of telefoon bij onze klantenservice doen.


Ik ben er niet zeker van of mijn bestelling is aangekomen. Wat kan ik doen?

Na een correcte ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct de bevestiging en een bestelnummer. Verder kunt u uw bestelling vinden in de online shop onder "mijn bestelling".


Kan ik artikelen in de winkelwagen verzamelen en de bestelling later versturen?

Dat is mogelijk, echter loopt u dan wel het gevaar dat bijvoorbeeld de artikelen die 's morgens nog beschikbaar waren 's middags uitverkocht zijn. Door een bestelling op te slaan reserveert u niets. Daarom raden wij u aan altijd direct te bestellen.


Waarom kan ik alleen via internet bestellen en niet via telefoon of fax?

Door de online shop geniet u van een duidelijk tijdvoordeel. Online kunt u 7 dagen per week 24 uur per dag bestellen dit in tegenstelling tot telefonische of faxbestellingen die alleen tijdens kantooruren mogelijk zouden zijn. Uw online bestelling wordt direct in de voorraad verwerkt en verder automatisch afgehandeld.


Zijn de artikelen in de online shop direct verkrijgbaar?

De voorraadhoeveelheden worden meerdere keren per dag geactualiseerd.





© 2001-2019 Delticom AG - probanden.nl - swebd6