FAQ's

Hoofdcategorie: Levering en betaling
  1. Is de betaling met een kredietkaart veilig?
  2. Kan ik de status van de bestelling inzien?
  3. Kan ik mijn afleveradres na opgave van de bestelling nog aanpassen?
  4. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
  5. Komen er nog verzendkosten bij?
  6. Welke betalingsmogelijkheden biedt u aan?
  7. Zijn de prijzen inclusief BTW?

Is de betaling met een kredietkaart veilig?

Ja. Tenzij u onbevoegden toegang geeft tot uw kredietkaartgegevens. Er zijn vele handelaars die de gegevens optimaal beveiligen, zodat op de weg van uw computer naar de ontvanger niets mogelijk is. Onze codering SSL (Secure Socket Layer) geldt momenteel als de beste


Kan ik de status van de bestelling inzien?

De status van de bestelling kunt u inzien in de online shop onder "mijn bestelling".


Kan ik mijn afleveradres na opgave van de bestelling nog aanpassen?

Mocht u na de bestelling uw afleveradres willen aanpassen, verzoeken wij u ons te contacteren. De koeriersdiensten mogen geen adreswijzigingen van klanten aannemen. Stuurt u alstublieft een e-mail naar probanden@delti.com - hier wordt u direct geholpen.


Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Helaas kunt u de artikelen niet bij ons in Hannover ophalen. U ontvangt de bestelling direct uit ťťn van onze magazijnen die over heel Europa verspreid zijn.


Komen er nog verzendkosten bij?

Verzendkosten komen er alleen bij kleinere bestelhoeveelheden bij. De noodzakelijke verzendkosten vindt u terug in uw winkelwagentje.

Wanneer de levering op een eiland plaats moet vinden dient u rekening te houden met 7 EUR per autoband eilandentoeslag.


Welke betalingsmogelijkheden biedt u aan?

Onze actuele betalingsmogelijkheden vindt u hier.


Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen in de online shop worden getoond zonder BTW. Uiteraard vindt u de BTW later wel terug op de rekening.





© 2001-2019 Delticom AG - probanden.nl - swebc15